Naujienos

Ruošiasi tilto per Nerį perdangos betonavimui


Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis ir LTG grupės generalinis direktorius Egidijus Lazauskas apžiūrėjo „Rail Baltica“ statybų aikšteles Jonavos rajone, kur 46,3 km ruožuose statybų darbus atlieka 5 rangovai iš Lietuvos ir Italijos.

Būsimo ilgiausio geležinkelio tilto Baltijos šalyse statybose jau iškilo pirmosios kolonos, kurių aukštis vietomis sieks iki 40 m. Vykstant viršutinės tilto per Nerį dalies statybai, jau ruošiamasi ir tilto perdangos betonavimui – į Lietuvą pristatyta reikalinga įranga.

Viso po žeme išgręžti beveik 376 poliai, laikysiantys viršutinę konstrukciją. Apskaičiuota, kad 1,51 km tilto betonavimo darbams reikės beveik 67 000 m³ betono ir daugiau nei 11 000 tonų armatūros. Tokio kiekio pakaktų pastatyti 30 aukštų dangoraižį arba 27 olimpinius baseinus.

Preliminariu skaičiavimu, greitasis traukinys per Neries tiltą pravažiuos per maždaug 22 sekundes. Neries tilto statybą numatyta užbaigti iki 2026 m. pabaigos, šiuo metu įgyvendinta trečdalis visų darbų.

Apžiūroje kalbėta ir apie kelių, kuriais dėl statybos darbų važinėja sunkusis transportas, būklę.

„Suprantame, kad šis projektas svarbus visam regionui, todėl matomas jo progresas – džiugina. Nepaisant to, matome ir statybos darbų žalą keliams, esantiems šalia statybviečių.

Pasibaigus jiems, keliai privalės būti sutvarkyti. Tam reikės maksimalaus kelių savininkų įsitraukimo. Kaip jau esame sakę, savivaldybė dės visas pastangas, kad jai priklausantys keliai būtų sutvarkyti. Lygiai to paties tikimės ir iš „Via Lietuva“, kuri taip pat yra dalies kelių savininkė“, – kalbėjo Jonavos rajono savivaldybės vicemeras Povilas Beišys.

Susisiekimo ministerijos ir Jonavos rajono savivaldybės info., LTG nuotr.

  Jonavos ligoninėje – jau 200-asis šių metų naujagimis
794 views