Lietuva

„Nelik paskutinis“: ragina skiepytis nuo COVID-19


„Nelik paskutinis“ – su tokiu kvietimu startavo Vyriausybės kanceliarijos kampanija, kviečianti pasiskiepyti Lietuvos gyventojus nuo COVID-19 viruso.

Lietuvoje siekiant suvaldyti beveik dvejus metus besitęsiančią pandemiją, buvo priimtas sprendimas imtis papildomų komunikacijos priemonių ir sukurti šią kampaniją, kviečiančią žmones nelikti paskutiniais nepasiskiepijusiais nuo COVID-19, praneša Vyriausybė.

Pranešama, kad tai plati kampanija, kuri apims televizijos, radijo, interneto ir lauko reklamą. Pagrindinė kampanijos idėja – per kuriozines situacijas paskatinti žmones nelaukti, nelikti paskutiniu.

Kampaniją „Nelik paskutinis“ kūrė kūrybinė agentūra „Marios“, drauge su studija „DANSU“.

„Manome, kad toks lengvas ir pozityvus, švelniai autoironiškas kalbėjimo tonas ir žinutės paprastumas gali būti itin paveikus. Pagrindinis mūsų tikslas yra ne bauginti ar įrodinėti, o tiesiog paraginti skiepytis,  neliekant paskutiniu – juk paskutiniu likti niekas nenori bet kokioje gyvenimiškoje situacijoje“, – apie kampanijos idėją pasakoja kūrybinės agentūros „Marios“ kūrybos vadovė Renata Šarkauskaitė.

347 views