Naujienos

Konkurso „Sukurta Jonavoje“ laureatai kviečia jonaviečius aktyviai dalyvauti


Jonavos rajono savivaldybė kartu su verslininkus vienijančiu Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų (KPPAR) Jonavos filialu jau aštuntus metus iš eilės rengia konkursą „Sukurta Jonavoje“.

Šio konkurso tikslas – didinti Jonavoje sukurtų gaminių bei paslaugų žinomumą, jų vartojimą bei skatinti aukštos kokybės, inovatyvių, išskirtinių ir galinčių konkuruoti šalies, užsienio rinkose gaminių bei paslaugų kūrimą.

Dalyvaudami konkurse rajono verslininkai ir kūrėjai turi puikią galimybę pristatyti, išgarsinti savo produktą ar paslaugą ne tik rajone, bet ir už jo ribų.

Per septynerius konkurso metus jame savo jėgas jau išbandė 72 dalyviai, nominacijoje „Sukurta“ nominuoti  22 nugalėtojai.

Konkurso dalyviai – nuo didelių įmonių iki veiklą vykdančių fizinių asmenų, jų pateikti produktai ar paslaugos taip pat labai įvairios.

Per septynerius konkurso metus nugalėtojais tapo unikalūs Jonavoje sukurti IT sprendimai, medienos, tekstilės gaminiai, baldai, kūrybinės ir laisvalaikio praleidimo studijos, unikalūs maisto produktai.

Šiuo metu jau paskelbtas 2023 metų konkursas „Sukurta Jonavoje“, kurio nugalėtojai bus iškilmingai apdovanoti Jonavos miesto šventės metu, rugsėjo 9 dieną. Tačiau visuomet įdomu, kaip gi sekasi praėjusių konkursų nugalėtojams, kokių pokyčių į jų verslą įnešė dalyvavimas konkurse, kaip jie gyvena dabar?

Pirmojo konkurso laureatais tapo UAB „Lonas“, konkursui pristačiusi lovą „BOSS“. Šios lovos gaminamos ir sėkmingai parduodamos iki šių dienų.

„2016 metais, kai tapome konkurso „Sukurta Jonavoje “ laureatais, LONAS lovų kolekcija buvo tik pradėjusi įsibėgėti, buvome daugiau žinomi kaip čiužinių gamintojai, tad norėjosi parodyti, kad mūsų įmonė gamina ne tik komfortiškus čiužinius. O ir lovas 2013 metais gaminti pradėjome supratę, jog čiužiniui reikalingas tvirtas ir kokybiškas pagrindas“, – sako įmonės direktorius Domas Jakutis.

Nors įmonės vardas buvo ir yra plačiai žinomas Lietuvoje, dalyvavimą konkurse D. Jakutis vertina labai palankiai: „Kiekvienas apdovanojimas ir įvertinimas yra svarbus ir tik patvirtina, kad einama teisingu keliu. Produkto sėkmė įrodė, kad apdovanojimas yra ne atsitiktinė sėkmė, bet kryptingo ir kruopštaus komandinio darbo rezultatas“.

Gan netradicinis  produktas  nugalėtojo „Sukurta Jonavoje“ konkurse 2018 metais. Bendrovė „Jonavos paslaugos“ tuomet pristatė elektroninį kapinių registrą. Rankiniu būdu buvo surašyti, surinkti užrašai ant antkapių, sutikrinti su popierinių kapinių knygų duomenimis ir tuomet skaitmenizuoti.

„Atrodo, kad gyvename šiuolaikinių technologijų amžiuje, tačiau tiek Jonavoje, tiek kituose miestuose šie duomenys vis dar buvo popierinėse knygose. Kartais iškildavo problemų, kai po dešimtmečio iš užsienio grįžę žmonės negalėjo rasti savo artimųjų kapų. Tada tekdavo nukreipti juos į seniūniją, kur saugomos senosios kapinių knygos, mat mes savo žinioje turime tik paskutinę – tą, kurią pildome“, – tuomet kalbėjo „Jonavos paslaugų“ vadovas Edmundas Mulokas.

Laimėjimas  konkurse „Sukurta Jonavoje 2018“  įmonei tapo ne tik kelių metų triūso įvertinimas, bet ir  stipriai išaugino šios  paslaugos žinomumą, apie ją rašė žiniasklaida. Šiandien tokius registrus, kaip Jonavoje, diegiasi vis daugiau rajonų, nes jie labai reikalingi šiuolaikiniam žmogui, norinčiam aplankyti savo artimųjų kapus.

Įmonė „Reception“ konkurso nugalėtoja tapo net du kartus – 2019 ir 2021 metais, konkursui ji pristatė programėlę „Keliauk po Jonavą“ bei apskaitos programą „Sąskaitėlė“.

2020 metų „Sukurta Jonavoje“ konkurso laureate tapo įmonė „Vita ir ko“, konkursui pristačiusi savo ceche sukurtą konditerijos gaminį – „Šilbaravykis“. Jis gaminamas ir sėkmingai parduodamas iki šių dienų.

UAB „Vita ir ko“ direktorė Vitalija Budnikienė džiaugėsi, kad tuomet ryžosi teikti paraišką.

„Turėjome tikrai kokybišką, išdirbtą, laiko patikrintą ir skanų produktą, tad jo įvertinimas „Sukurta Jonavoje“ medaliu tik patvirtino mūsų įsitikinimus. Ir dabar, kai žaliavos pabrango keletą kartų, šio produkto receptūra išliko nepakitusi, netaupėme kokybės sąskaita, nenuvylėme savo pirkėjų. Šiais metais taip pat planuojame konkursui pateikti savo  įmonės gaminį,  kaip jam seksis – matysime jau visai netrukus“, – kalbėjo įmonės vadovė.

UAB „IT Trade“ su prekiniu ženklu „MarciPana fragrances“ dalyvavimą 2022 metų konkurse „Sukurta Jonavoje“ taip pat vertina labai palankiai. Įmonės vadovė Elmyra Tamkevičienė minėjo, kad  net neplanavo dalyvauti konkurse, tačiau paskatinta aplinkinių ryžosi pateikti paraišką.

Konkursas patvirtino, kad nebanalus produktas, į kurį įdėta daug laiko, jėgų, meilės  ir kūrybos – lieka žmonių įvertintas: „Didžiausiu konkurso „Sukurta“ privalumu laikyčiau tai, kad mano verslas tapo labiau žinomas, pati drąsiau ėmiau siūlyti savo sukurtus produktus, išaugo pasitikėjimas savo jėgomis“.

Kalbinti  konkurso nugalėtojai drąsina visus kuriančius bei gaminančius verslus  jame aktyviai  dalyvauti. Vieniems tai būtų galimybė priminti apie savo kuriamus produktus bei teikimas paslaugas, kitiems – padidinti  pardavimus, tapti labiau žinomais, prisistatyti platesnei klientų bendruomenei.

Tad  jei abejojate ar verta – nedvejokite, teikite paraiškas ir dalyvaukite konkurse „Sukurta Jonavoje 2023“. Paraiškos priimamos iki rugpjūčio 14 dienos, visą informaciją apie konkursą rasite čia.

KPPAR Jonavos filialo direktorė Dalia Sinkevičienė

209 views